10 Eylül 2024 Salı

Geyik*


* Maşuk refikim Cemil Mualimim,
Esbabı mucibesi sarih olmayan muhaberatını tedris ettim.
Velakin,  izahata ihtiyacı olan mefkuren, tam idrak edilmemiştir.
Muassır bir fikriyat dahilinde zat-ı alinizin, fikriyatını ve kaymetli lakırdınızı, biz garip ve echel refiklerine daha mufassal bir şekilde üleşirsen bahtiyar olacağız.
Her iki ayn'ından buse ediyorum 
Mütekait Bahriye Miralayı Nizar Aslan (11.9.2024)
*(Fatih Çam)Hiç birşey anlamadım sorry....

*Ben Dedelerimin mezar taşlarını okuyorum🤪..
Sen okuyamadığın için Reisi anlamıyorsun🤓 Fatihçiğim.

*(Naci Yakup Noyan) Bravo kayınço.Bende senin gibi düşünüyorum…Felsefeden uzak,açık anlaşılır,egosuz terimler bize göre…Allahtan Beşiktaş’lıyım.Galatasaray adasını uzaktan bilirim…😂😂😂

*İroni içeren iletimi,
Beşiktaş Galatasaray muhabettine bağladın ya...🤷‍♂️

*Ben bağlamadım Amiralim.Sen bağlattın…😘❤️😘

*Evet ... Belli oldu bu site, mayınlı bir tarla...

Paylaşımlarda bulunmak tehlikeli hale geldi...

 Mayına basmadan sahadan geçmek imkansız...

En iyisi, çoğunluğun yaptığı gibi, sütre gerisine geçip hiç paylaşımda bulunmadan pasif bir katılımcı olmak...

Buselerimin kabulünü rica ediyorum 

*Sevgili Yakup,
Ben Son paylaşımımı yapayım, sen dilediğin yaz.😘 🙋‍♂️

Farsça bir özdeyiş;
"Men çe guyem, tamburem çe zened?"...

Bu da Mevlanadan;
Sen ne söylersen söyle, söylediğin, karşındakinin anladığı kadardır.
İyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder