1 Nisan 2024 Pazartesi

öyle geçer ki zaman...


 




































*Alttaki dörtlüde, soldan ikinci Necdet Günel...

*Hüseyin Yatağan : 1987 yılında Menteş’e tayin oldum, İzmir’de göreve başlamadan önce Ankara’da bir gün mola verip Harp Okulu Komutanının emirlerini aldım. Bu arada Necdet’in hastalığını öğrendim ve üzüldüm. Üç yıla yakın süren ve hava değişimi ile geçen tedaviden maalesef sonuç alınamadı. Son görev yeri olan Harp Okulunda çok sevilen bir arkadaşımızdı.


















*Hayri Tezoğlu : En altta sağdan birinci Necdet Günel 

* Dinçer :  Kuleli 1 Kısım, galiba sağdan başlayarak gidiyoruz.
Sağ alt sıra: Necdet, Hasan, İhsan (Yanlış hatırlıyor olabilirim)
Sağ üst sıra; Sadrettin...
Bunlar ilk anda gördüklerim, bildiklerim...
Hepsini saygıyla, sevgiyle anıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder