23 Mart 2013 Cumartesi

Sabiha Hanım İO 1A sınıfı- 1964

Müdürümüz Altay Yiğit, Öğretmenimiz Abide Çoşkun .... 43 kişi olmamız gerekirdi, bir kişi eksik. 

Ülkü
Cevdet, 
Şahin
Güher, 
Gülbahar
Gülseren
Canan
Oğuz Oğuztürk
Oğuz Çetinkale,
Oğuz Maraşoğlu
Nesrin Maraşoğlu
Nezih, 
Erdoğan
Hüsniye Tamçakır
Ayfer Fidan (Hemdil)
Cüneyt Kuzuoğlu
Bülent Özdoğan
Bülent Şaşmaz
Işık Akgün
Emel
Ferial
Merih Ateşoğlu
Naciye
Sedat Sipahi
Nevher İsmail Yılmaz


 sizleri unutmadım .... Arka plandaki tuğla evin altında, unuttuğumuz okul malzemelerini bize veren  Bakkal Teyze seni de unutmadık. Hani paramız olmadığında alacaklarımızı parasız verdirirdin de, biz de sana sonra ödeme yapardık ...... 

*Çamaşır günü.. (Teşekkürler Neshun   
*Sosyal medyada paylaşılanlar: 
-Sol arkada ben (Oğuz Maraşlıoğlu) kolumu sıvıyorum
-Ön sırada Gülseren  Enis Neshun Merih Güher Figen  bildiklerim bunlar
-Merih'in yanıdakide Müjde diye bir arkadaşımızdı, ama soyadını hatırlayamadım Oğuz.
-Güherin yanında duvar kenarında da ben (Ayfer)  varım
-Merihle Güherin arasındaki ülkü
-

1 yorum:

  1. Haluk Şaşmaz (Whatsapp mesajı): Arkadaşlar, günaydın... Hatırlayanlarınız mutlaka vardır, 1. ve 2. sınıfları sizlerle okuyup, (ben de aranıza 3. Sınıfta katıldığım için böyle ifade ettim.) 3. Sınıfta babasının işi gereği İstanbul'a taşınan arkadaşımız Nevher Yılmaz'ı onun da isteği üzerine gruba dahil ettim. Ben kendisiyle ayni zamanlarda, sınıfta bulunmasam da, komşuluk nedeniyle 55 yıllık arkadaşlığımız var...

    YanıtlaSil